Tüm Vestel Smart Tvlerde iptv İzleme Yöntemi (Dlna destekli)

DLNA Destekli Tüm Vestel Tvlerde iptv İzleme Yöntemi


DLNA destekli tüm vestel televizyonlarda ve iptv izleme yöntemini diğer TV markalarında deneyebilirler. Buradaki yöntemi android telefon desteğiyle yapıyoruz TV ile aynı ağa bağlı ve modeminizin dlna destekli olması gerekiyor.

Tv'nin ayarlarından media renderer özelliğini aktif yapıp bir kez kapatıp açıyoruz ve TV dlna komutlarına hazır. Telefona kuracağımız https://goo.gl/i4DmmU
 (Upnplay 0.0.93 apk) bu program yardımıyla televizyonun media playerına bağlantı yollayabiliriz bu da bizlere http ile başlayan linkleri TV'de seyretme olanağı sunuyor ama linklerin sonu m3u ve m3u8 ise bunun için aracı bir programa daha ihtiyacımız var. Aşağıda ki videodan Vestel Smart TV (dlna) destekli tvnizde iptv izleme yöntemini görebilirsiniz. Videodaki adımları doğru yaptığınızda sizde izleyebilirsiniz.



Flipps HD [Latest]
https://goo.gl/LjWUZb

14 Responses to "Tüm Vestel Smart Tvlerde iptv İzleme Yöntemi (Dlna destekli)"

  1. ustam renderer özelligini nasıl aktif ediyoruz

    YanıtlaSil
  2. yayın 10 saniye sonra donuyor

    YanıtlaSil
  3. yayın 10 saniye sonra donuyor

    YanıtlaSil
  4. https://www.uyduportal.net/konu/vestel-smart-tv-iptv-izleme.10241/#post-99739
    bu konuya bakın

    YanıtlaSil
  5. Yerli yerli ne yerlisi? Satana kadar diledikleri dil yok"herşeyi oynatıyor abi"geldiler tv yi kurdu, smart tvyi kur kusura bakmayın biz sadece anteni bağlarız duvara assız okadar. Hay ben sizin kuracağınız yerli tv 'ye

    YanıtlaSil
  6. S.a bende Vestel kullanıyorum fakat ssiptv özelliği çalışmıyor desteklenmiyor hatası alıyorum eğer desteklenmiyorsa niye var çözümü yokmu bana yardım edebilir misiniz kafayı yicem YouTube vs her yerden video izliyorum fakat Android app var o bölümde hicbiri çalışmıyor hangisini açmaya calissam aynı hata yardım lütfen mail de atabilirsiniz ozgursirkinti@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 ya önce aynı hatayı bende aldım desteklemiyor diye, şimdi baktım oldu demek güncellemişler, oldu ama m3u listesini nasıl ekleyeceğiz bilen var mı

      Sil
    2. ssiptvnin sitesine girip ordan tvyi kod ile eşleştirip m3u dosyasını çok basit yükleyebilirsin

      Sil
  7. arkadaşlar bende vestel 4k 9300 var smart tv ye ssiptv yi yükledik kanallar var sesvar görüntü yok simsiyah bilgisayarada yükledik ses de görüntüde var tv deneden göstermiyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vestellerde her iptv dosyasını açamazsınız kanallar var ses var görüntü yok bunun için ona özel dosya olması gerekiyor..

      Sil
  8. 42PF9060 model 2013 yili alinmis vestel hic bir ise yaramiyor yerim boyle yerliyi

    YanıtlaSil
  9. Birakin iptv yi youtube bile guncelleme almiyor.Varsa bilen anlatsin da tv'yi guncelleyelim.

    YanıtlaSil